Støtteforeningen for Sorø Drengekor

Støtteforeningen for Sorø Drengekor er en frivillig CVR-registreret forening med en valgt bestyrelse. Støtteforeningen står for følgende arbejdsopgaver:
Administration af korets kortøj.
“Idé-mændene” bag musikcaféer, både i Vesth-Huset og Akademiets gymnastik-sal, for drenge og mænd.
Koordinatorer af forældre- og økonomisk hjælp til korture og weekends.
Samt mange andre gøremål.
Da vi ikke har en sponsor i ryggen er det vigtigt for koret at få, så meget økonomisk hjælp som muligt, og derfor søger vi ofte fonde, og synger gerne en ekstra koncert mod betaling.
Hvis du er interesseret i at hjælpe koret med penge til rejser og korweekends kan du støtte os.
Pris: 200 kr. pr. person pr. år. Indbetaling på: Reg. Nr.: 5066 Konto nr. 1419767
Påfør navn og mailadresse på indbetalingen Når indbetalingen er registreret i støtteforeningen tilsendes medlemsnummer, udløbsdato samt nyhedbreve via den registrerede mailadresse.
Der vil cirka 1 måned inden medlemsskabet udløber, blive tilsendt en mail, med mulighed for at forny sit medlemsskab.
Hvis dette ikke ønskes bliver dit medlemsnummer passivt og du vil ikke modtage flere mails.

Gå i gang med at taste din søgning herover og tryk enter for at søge. Tryk ESC for at annullere.

Tilbage til toppen